Vanlig dag

Idag var det en vanlig dag i stallet. Jag började med att rida Jarno. Han vilade igår fast det märktes inte. Han var väldigt avspänd från början och sökte sig nedåt direkt. Jag jobbade mycket fram och tillbaka i framförallt galoppen. Det jag gillar extra mycket med honom är att när man berömmer honom får han som extra energi, han liksom skiner upp :D Imorgon blir det lektion för Monica. Ska bli kul att jobba honom igen, förhoppningsvis är han lika fin som han var idag.
 
Pinky vilade helt igår så därför joggades han lätt idag. Han var väldigt pigg och fint framförskänkeln. Jag red i mina stalluggs (busig som jag är) men det gick väldigt bra ändå, behövde inte använda skänklarna speciellt mycket. Pinky ska även han gå för Monica imorgon, Det blir första gången men jag tror hon kommer att gilla honom.
 
 
Kommentera inlägget här: