Planen för några dagar

Igår gick Darren igen, ett halvhårt pass. Koncentrerade mig på att han skulle lyssna till 100% och vara mjuk och rörlig. Resultatet kommer nog bli en riktigt rolig Darren att rida imorgon! 

Söndag: Hårdare pass, jobba mycket skolor när gas och broms fungerar. Träna på delar ur Lag 13.
Måndag: Som det ser ut just nu så blir det träning för Helena, mycket jobb att han ska tänka på framåt och upp, inte hänga sig på bettet som han gör ibland när det blir jobbigt. 
Tisdag: Lösgörande, jobba med den låga, långa, runda formen samt flytta bakdelen.
Onsdag: Träning på Nytorp för en ny tränare för mig, men som jag har för mig att Ella tränade för, Kerstin Dahlberg! Fick frågan från våra kompisar som äger Nytorp om jag ville vara med, ska bli jättekul! 



Ruund låg form igår när vi travade av 

Kommentera inlägget här: