Fullt schema



Igår gick som sagt Darren mycket bra! Kan nog bero på det Heléne gjorde i söndags i kombination med lösgörande ridpass i låg, rund form dagen innan! 

Idag blir ett pass som liknar gårdagens, rida fram honom rund och låg och bara rulla på, och sen i slutet ta upp honom något och idag kommer öppnor och slutor ligga i fokus. 
Tanken är att han ska hålla det här till imorgon då jag ska prova en ny tränare, Anna Hebys. Tror att det kan bli riktigt bra :) 

Pyrre, som jag passar nu under några dagar, red jag igår på fm. Haha, mycket intresssant pass... Han hade helt enkelt bestämt sig för att sänka mitt självförtroende till 0. Sedan på kvällen red hennes tränare, och nu idag rider hon fm, jag kommer inte rida honom idag men antagligen låta honom komma ut imorgon em. 

Var även på Överby igår, red en liten ponny som var mycket speciell, jag kom verkligen ingen vart med honom. Hittade inte en enda knapp, men så kan det vara med vissa hästar. Då får man bara göra det bästa av situationen! 

Står även på reserv på Överby i en grupp för självaste Lena Wiman till ikväll! Skulle vara grymt kul om jag kom med! :D

Rida, rida, rida! Jag önskar att jag hade lov hela tiden och kunde hinna med såhär mycket! 

Kommentera inlägget här: