Frågor

Ojoj såg nu att jag har fått några frågor av er som jag har glömt att svara på..


Kan du filma passen med båda hästarna på torsdag och fredag och publicera?:)


Nej tyvärr inte. Jag är själv hemma, eller jag bor hos min pappa men mamma som annars är den som är med ute i stallet är ju i Thailand och därför är min enda kapabla kameraman icke tillgänglig. Men filmer ska de blir framöver, ska säga till mamma på skarpen att hon måste filma när jag ber henne..!


Hej tänkte bara fråga Ella om hon fick något pris för att hon och Daylight samlade ihop mest championat poäng under 2013 på nationell nivå? :)


Nej blir det på den här frågan med. Jag vet dock att Amanda (Svanberg) och Jarno fick ganska stor uppmärksamhet när de fick mest poäng år 2010 eller om det var 2011. Tycker att det är tråkigt att det är dåligt med uppmärksamhet på ponnyer framförallt dressyren. 
Hoppningen har ändå många olika stora cuper och får vara med på många av de största tävlingarna i Sverige. Hoppningen har ju även tv-sändning på sitt SM medan vi dressyrryttare inte åns har fått bilder från SM...
Vi får 4 ynka D-ponnyer till Globen tidigt på morgonen (knappt någon publik) och några ponnyer i Falsterbo. Jag tycker att man verkligen borde ta tag i att rikta mer uppmärksamhet till ponnydressyren. Vi kämpar lika mycket som hoppryttarna och det finns lika många unga talanger som man behöver lyfta fram rättvist igenom ridsportens medier. Alla ryttare bor inte där man får ett helt uppslag i tidningen för man har tagit sig till SM liksom.
Mer uppmärksamhet till ponnydressyren!!



Kommentera inlägget här: