Bästa Svalling!

Är så himla nöjd med gårdagens program! Gustaf gillade Darren otroligt mycket och vi fick jättefina lovord, och även bra tips och knep att lösa de problem vi har. 

Lärde mig bland annat hur jag ska rida honom i skritten och hur jag ska förbättra enkla bytena. 
Är mycket nöjd med procenten, rättvist och mycket kommentarer, han tyckte att vi var jämna och passade varann, vilket var kul att höra!

Dock är jag lite besviken på mig själv att jag inte gav det där lilla extra, i framridningen kunde jag ha ridit mycket bättre och mer så som jag brukar, tror arter kan ha spelat in stor roll i att jag inte riktigt kunde ge mer i ökningarna där vi tappade något poäng, men det ska vi förbättra och det är vår ömma tå som jag är väl medveten om ;) 


Ska försöka ladda upp en film, förhoppningsvis kommer den i em! 
Kommentera inlägget här: