Skola imorgon

Jaha vad säger ni? Skönt eller jobbigt att gå tillbaka till skolan?
 
Själv tycker jag att det är både bra o dåligt! Det har varit så skönt att kunna leva sina dagar hur man vill , åka till stallet när man vill osv. Men samtidigt kommer det bli skönt med vardag. När allt rullar på som vanligt och allt bara fungerar. 
 
En sak som jag däremot är skeptisk till är schemat. Jag kommer verkligen inte bi glad om jag får ett rent ut sagt dåligt schema. Sena skoldagar, mycket plugg och en häst som måste tas hand om kommer bli en totalkrock. Så för att allt ska underlättas hoppas jag verkligen att det blir ett bra schema :)
 
Darren har kort vila efter ett återbesök i Stav, ingenting direkt farligt men eftersom att det kommer bli mycket nu i höst så passade vi på nu så att han hinner bli fräsch o fin till Eliten!
 
 
Maria:

Vilken härlig bild, Kram

Kommentera inlägget här: