En dag på stan

Hej vi värmen. Såg på termometern i stallet idag att det var ca 35 grader... Helt sjukt att Sverige som man typ är glad om det är 25 grader någon som ar dag;)

Pinky skrittade som sagt lösgjörande på banan idag. Hade baucherbettet idag, han kändes fin på det. Tycker det är bra att byta bett ibland för variation i hästens mun.

När kah var klar i stallet kom pappa ut i hämta mig. Vi körde först till Bromma blocks där vi köpte saker till hundvalpen pappas famlj har köpt. Sen passade vi på att köpa en bok jag ska läsa nu under sommar till svenskan.

Sen åkte vi o fixa gymkort. Nu ska både jag och Pinky bli fit for fight tills nästa år!




Anonym:

Skall du vara med i SM?:)

Svar: Nej det ska jag inte. Dock är jag kvalad på 69,2% men vi tycker att det blir för mycket att åka till SM också
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: