Tack så mycket

Tack alla fina personer där ute för era supportrande kommentarer! Det ger mig såklart lite extra boost. Det är bara att tagga om tills nästa tävling.

Av hela den här händelsen lär vi oss att den som ringer med dolt nummer till tävlingsledaren och pratar med förvrängd röst uppfattas som en rätt dum och idiotisk person. Därför lägger jag inte så mycket energi på att "nu ska jag minsan ringa till förbundet och peka ut alla som har missat den här reglen". Jag väljer heller att vara besviken på personens agerande. Varför ringer/ smsar den bara inte mig eller min mamma och frågar "ni vet väll om att det finns en regel i TR som gör så att du inte igentligen har rätt till att starta?". Jag skulle respektera den personen om den bara hade vågat säga vem den var och inte vänt allt till något negativt. Jag hade bara varit tacksam om någon hade upplyst mig om en sådan här grej men ståt för det också! 
Såhär skrev mamma i anmälan så som ni ser var vi medvetna om regel. Men trodde att det skulle gå ändå eftersom klassen inte har full.
Cecilia Bergåkra:

Men vad tråkigt att ni inte kommer till Högbo! Såg verkligen fram emot att få se dig och Jarno!
Hoppas ni kommer upp till skogarna i norr snart igen ;)
Kram Cecilia och Bonnies Beauty

maja:

Hej Ella:) Jag tycker inte du borde se det på det sättet. Är det någon som vill anmäla låt dem anmäla, Du har ju dit upplägg med Jarno fokusera på det och ta chansen att hinna träna lite extra nu innan tävlingen. Vad alla andra konstiga människor håller på med får stå för dem Du får köra ditt eget race! :) <3

Anonym:

Ska inte du starta i höstagagen och varför inte?:-)

Svar: Det krockade lite med träningar och annat så vi kommer satsa på Willands istället, då har vi hunnit få lite träning innan också!:)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: