Påsklov!

Åh vad det är skönt med lov!? 
 
Igår trimmade jag o Darren i ridhuset, ett ordentligt pass. Han kändes riktigt bra redan när jag satte upp så känslan genom hela passset var superbra! Vi tränade inte dirket något program eller så, mest lösgörande och skolor. 
Han hade vilat dagen innan efter tävlingen och vilar även idag, det har han förtjänat!
 
När jag var ute i stallet idag så longerade jag, betade honom, masserade, putsade hela honom+hovarna efter en dusch. Sedan fick han gå ute resten av em naken! Han har börjat få ordentligt med päls på halsen men det går mycket långsammare där han har täcke så det gäller att passa på att ta av det när det är bra väder :)
 
 
 
 
Halsen syns tydligt på den övre bilden, och det är väldigt roligt att den har blivit så mcket bättre och mer musklad på den senaste tiden. Mamma tog dessa bilder igår och jag har inte sett honom så här skarpt när han har gått på sista tiden, det har varit några filmsnuttar hit och dit men inte mer än så. Snälla mammaratzzi som erbjöd sig fota igår :)
Kommentera inlägget här: