När orden inte räcker till

Vi kommer flytta. Hen o mamma har inte varit sams och efter ett stort tjafs med hela familjen inblandad blev det klart att det inte fungerade. Vi åkte då till mormor efteråt för att få lite lugn o ro med tanken att åka hem igen dagen därpå.  
hen har betett sig otroligt omoget och säger nu att vi inte är välkommna tillbaka till vårat eget hem. Att han ens kan säga så är för mig väldigt konstigt och sjukt. Han har även snackat skit om mig till personer runt om hemma. Det finns inte ord för hur besviken jag är eller har varit. 
 
Nu är jag mest arg! Förbannad på hur hen har mage att göra såhär mot oss. Fy fan säger jag bara. 
 
Nu när vi varit borta har mamma tömt hela huset på våra grejer och letat för fullt efter en bostad. Nu tror mamma dock att vi hittat en lägenhet, på tisdag får vi se hur det blir med den. 
 
Vill att ni ska veta vad som händer och om bloggningen inte är på topp från min sida så vet ni varför. 
 


Anonym:

❤️

Kommentera inlägget här: