Inför Högbo

Riktigt tråkigt det här som hänt med Ella, vet att det verkligen har påverkat henne. 

Jag ska i alla fall som sagt till Högbo på fredag kväll. Vi kör en P1:a till då han kändes riktigt bra förra gången, och eftersom att vi inte har bråttom upp i klasserna så gör vi det förstås bara för att det är kul och få ett kvitto på ett det är rätt nivå vi tränar på! 

Darren har känts attans fin den senaste tiden, muskler poffar upp här och där och han växer för varje dag vilket är otroligt kul. Snart är han tillbaka där han en gång var ;) 




Idag har han vilat efter många relativt intensiva uteritter + träning. Imorgon ska jag finlira med Anna, stämma av så att allt känns bra till morgondagen. 


Emma:

Jag ser att du rider på ett baucherbett, hur tycker du det fungerar? Är det stor skillnad mot vanligt tränsbett? Är det två- eller tredelat och vart har du köpt det? :)

Svar: Jag rider på det för att jag tycker Darren blir mjukare och lättare att reglera. Rider dock mer på det vanliga 3-delade bettet jag har i vardagen och baucher på tävling :)
Seen Dressage

maria:

va kul, han ser så fin ut, Kramar Maria

Kommentera inlägget här: