Godmorgon!

Hej, är nu påväg till skolan. Mamma hjälpte mig i stallet igår och var med när jag joggade Grey i ridhuset. Han var pigg o på tårna i början då det blåste så mycket, men sen lugnade han ner sig och jag kunde fockusera på att få honom låg och mjuk i formen. I slutet plockade jag upp honom i lite "tävlingsform" och satte ett bra tryck i traven vilket han kunde bibehålla i öppnorna. 

Ett riktigt bra jogging pass! 

Imorgon åker jag till Miami, mamma kommer longera o hålla igång Grey tills jag kommer hem. Det kommer inte heller bli div 3 för min del då jag känner att Grey inte gör sig bra i de programmet som div 3 går i. Nu satsar vi på LB och testar LA på privat tävlingen här hemma. 



Sara:

Måste bara säga att det är ett otroligt snyggt träns du har! Vilket märke är det? Var finns det att köpa? Tacksam för svar :)

Svar: Tack så mycket, det finns att köpa här --> clydescorner.se finns många olika modeller :)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: