Första nationella kvalet!

Nu har vi precis hoppat in i bilen och är påväg hem från en mycket lyckad tävlingsdag! Eller tävlingskväll kanske jag ska säga? :P 

Hursomhelst så skötte sig Darren otroligt bra. Anna var på tävlingsplatsen med sin dotter så hon hjälpte till på framridningen, hon hjälpte till med de sista detaljerna och mjuka upp honom lite extra. 

Väl inne på banan flöt allt på! Gladast är jag över att vi satte båda bytena relativt bra, de har vi jobbat väldigt mycket med då de inte alls gick bra för några veckor sen, men nu är det stor skillnad! 

Domare var Roger Ohlsson, jag gillar honom på det sättet att han är rättvis mot alla. Och att få ett kvitto av honom på att det var ett riktigt stadigt program rakt igenom känns bra :) 

Nu ska vi hem och nöta lite till, vi kommer kunna bättre än så här! (65.391%) 


Ska rota lite i kameran, hoppas på att det har blivit någon bild jag kan bjuda er på! 
Wilma:

Gud så duktiga ni är!! GRATTIS!!!! Jag är så stolta över er, ni har kommit så långt! :) Många kramar till er och pussar till Darren!! <3 <3

Wilma:

Gud så duktiga ni är!! GRATTIS!!! Jag är så stolt över er, ni har kommit så långt tillsammans!! Många kramar till er och pussar till Darren!! <3 3

Svar: Tack Wilma! :D Kramar till er också, Darren hälsar så mycket!! <3
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: