Vilken kavaj?

Som ni kanske har märkt har jag 2 stycken kavajer jag tävlar med. Båda kommer från Spooks men är 2 helt olika modeler. Gillar båda starkt eftersom båda är stretchiga och super sköna att tävla i. Dom sitter även som ett smäck efter ens kropp vilket ger ett snyggare intryck tycker iallafall jag:)
 
Nu undrar jag vilken ni tycker är snyggast? Kommentera gärna!
 
Kavaj 1:
 
 
Denna kavaj kallas "showjacket" och kostar starx över 2000 kr. Den är super skön och stiker ut lagom mycket. Dock börjar den bli liten för mig i ärmarna så jag får väll lägga upp den här sen om vi hittar en annan kavaj. JAg tycker att det är skönt att ha 2 kavajer om man tex är på meeting och den blir skitig första dagen då är det skönt att kunna ta en ren kavaj till nästa dag;)
 
Kavaj 2:
 
 
 
 
Denna kavaj är också super skön. Den kallas "Lena" och kostar runt 2500 kr. Denna är en storlek större och är lite längre i armarna vilket passar bättre! Älskar båda två.
 
Så vilken gillar ni?
 

Anonym:

Kavaj 2 tycker jag var skit snygg

Svar: Tack för svaret:)
Seen Dressage

Anonym:

Jag gillar nummer 1 mest, lätt! :D

Svar: Tack för svaret:-)
Seen Dressage

:):

Nr 2 :-)

Svar: Tack för din åsikt:)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: