Sorry

 
Har inte fått tid över till att blogga.. Men i alla fall! Igår följde jag ju med Nora på tävling och det var verkligen super kul att det gick så väldigt bra för dom! Vinkade även av Ella och Delle på morgonen. Kommer sakna lilla Delle! All lycka till, till Amanda som har världens bästa Delle!
 
Red Grey på kvällen när jag kom hem och ojojoj vad han var fin! Måste ha varit vårat bästa pass någonsin. Tog med mig ett spö för att kunna ta hjälp av det i skänkelvikningarna och det fungerade super. Red även med spöet under hela passet och hans trav var helt fantastisk! Riktigt bra takt och energi. Och jag kunde även dutta lite med spöet när jag kände att han tappade energin bakifrån. Sammasak i galoppen! Så han var skit fin. Idag har vi bara gått på en promenad och myst lite! Har även fixat åt Pinky idag och gått med honom i ca 20min, eftersom Ella är och överlämnar Delle. 
 
I veckan ska vi åka iväg och träna på anläggningen där vi ska tävla om en månad, så han får bekanta sig lite. Känns som en bra idé när det ändå är så nära dit. Rider LC1 och kommer nog också att debutera LB, det programet är ju inte så svårt för honom och jag tror att han kommer bli mer avslappnad i andra klassen än i första. 
 
 
Kommentera inlägget här: