När allt spricker...

Jag mår inte bra. Har förhöga krav på mig själv, med både stall och skola. Att stressa igenom en hel dag är inte okej. Jag känner mig tom inombords. Jag gör inget med känsla längre, inget görs hel hjärtat. Vill bara gråta fast jag inte vet varför, skulle kunna fylla ett helt badkar. Det skulle aldrig ta slut. Jag måste börja ta hand om mig själv, på riktigt, inte på låtsas. Jag tar nu en bloggpaus på obestämd tid. Tills jag fått ordning på min vardag och på mig själv. Jag har prioreterat allt annat än mig själv. Jag börjar bli sjuk. Sjuk av för lite sömn, för lite mat och för mycket stress. Jag hoppas att jag är tillbaka redan nästa vecka, eller kanske redan imorgon om allt känns bra. Men nu känns inget bra. Och jag måste få ordning på allt.
 
Kommentera inlägget här: