Mer om gårdagen

LC: Jag red inte på lika mycket som vanligt utan "safeade" lite, han var lite småspänd och ville kolla på domaren så jag kände att det inte var någon idé att satsa järnet. Dock var han mjuk och fin även om det blev lite hackigt ibland i volterna! Galoppen red jag mycket bättre i, då blev han rundare och biffade upp sig till sin "vanliga tävlingsform"! Jag vet inte riktigt varför vi ställde upp i denhär klassen, den var nog mest för att känna att vi är heelt klara med den nivån, känns bra att avsluta alla programmen sista gången med en vinst och bekräftelse! 68%, rättvis domare :)
 
LB: I denna klass var han rundare och mycket stadigare redan från början, vilket var otroligt tur eftersom att det visade sig tydligt att stabiliteten var väldigt viktigt för denna domare! Dock kändes han sjuuuuuukt seg. Skänklade och skänklade men fick känslan av att han inte kände... Blev helt förvånad när jag kom ut från banan och alla tyckte att det såg så fint ut! Och speciellt när jag såg poängen från domaren! 
En 4:e plats och 68% fick vi iallafall ihop vilket var jättekul! 
 
Fler bilder kommer senare i veckan då jag inte har fått alla från Jenny!
Kommentera inlägget här: