Här ska det stå en rubrik...

Hej! ber om ursäkt för den sämsta uppdateringen idag.. Ella vet jag jobbar på SM inlägget.. o Nora vet jag inte vad hon håller på med.. Haha. 
 
Just nu ligger jag i sängen och ska straxt sova, har så ont i huvudet och behöver verkligen sova. Grey red jag ut med Nora o Darren, vi travade och skrittade bara men han känndes fin. Imorgon får han gå en stund i ridhuset och jobbas igenom innan Emma träningen på onsdag. 
 
Tänkte även rida igenom lite program delar ur LC:1 imorgon så kanske vi kan jobba med lite med problemen som uppstår på Onsdag. Måste även fråga om några av er har erfarenhet av strålröta och bästa behandlingen? Grey har nämnligen fått lite röta nu när det blivit fuktigt. Vad brukar ni använda er av?
 
Tyvärr så får ni ingen bild då jag bloggar från min nya dator som jag fått av skolan. Ska även skriva klart Greys historia i helgen, som jag lovade för ca 2 månader sen..hehe.. tänkte att jag publicerar både del 1 och del 2 efter varandra så blir det lättare att läsa och förstå. 
 
Godnatt!
Kommentera inlägget här: