Har jag valt fel?

Skola, gymnasium, fy faan säger jag bara. Jag är så skol trött! Får ångest varje morgon av att behöva gå till skolan. Jag trodde att det skulle bli bättre efter 9:an men det har det verkligen inte blivit...Nästan värre. 
 
Jag tror att det har att göra med våra sena dagar. Jag slutar: Måndag - 15.50 Tisdag - 15.30 Onsdag - 16.00 Torsdag - 16.05 och fredagar så slutar jag någorlunda tidigt 10.50 
 
SÅÅÅÅÅ trött på allt som har med skolan att göra. Usch Usch och Usch! 
 
Visst jag kan ta ett sabbats år.. Men då skjuter man ju bara upp problemet. Jag vill ha en bra utbildning och jag vill tycka att det är kul. Men jag vet inte vart jag ska hitta motivation ifrån. 
 
Hur gör ni? Vart hittar ni motivation till att palla med skolan? Äter ni en extra god frukost på morgonen? 
 
Hur gör ni? Bomba mig med förslag.. I need it. 
 
Kommentera inlägget här: