Förlåt förlåt

Har inte haft någon tid över till bloggen i helgen.. Har as mycket prov och inlämningar just nu och några veckor framåt. 

Idag har jag bara tagit det lungt och pluggat hela dagen. Åkte ut till stallet på eftermiddagen, mockade o fixade allt. Darren och Grey fick varsin promenad. 

Red båda i ridhuset igår och Grey var grymt fin! Red endast 30 min, dumt att slita på honom när han var så fin. Darren var också fin! Det är så roligt att sitta upp på en välskolad ponny som gör allt (även om vissa protester kan uppstå.. Hehe) är så tacksam över att ha fått rida honom lite. Nu vet jag hur det ska kännas och kan ta med det upp på Grey. 

En bild från igår! Darren fick vara orange och för att spara tid så fick Grey låna Darrens orangea outfit. Tyckte han passade väldigt bra i den färgen! Tycker inte ni? Kom på att jag skulle ta kort redan när jag sadlat av Darren, så jag har bara ett bild på Grey tyvärr.
Kommentera inlägget här: