Emma träningen!

Gick ganska bra! Han var dock lite trött efter igår och ville inte riktigt släppa efter. Han hade lixom ingen framåtbjudning, med framåtbjudning menar jag att han tar ut stegen och jobbar med hela kroppen och sätter sig mer på bakbenen. Idag var han lite platt och markbunden. 
 
Åå ska inte säga att jag är besviken för det är jag verkligen inte, han var jätte duktig. Men det är så tråkigt att han inte går som bäst på träningar så att man kan få ha den där ''Aha'' upplevelsen. Och om han inte går hundra på träningarna som kommer man ju lixom inte vidare och kan börja förbättra öppnor o skänkelvikningar. Aja, jag måste lära mig att planera hur han ska gå bättre och inte köra slut på honom dagen innan en Emma träning. 
 
Får se hur jag ska göra imorgon, har inte riktigt bestämt än. 
 
Världens goaste!
 
Kommentera inlägget här: