Bra dag

Idag gick båda ponnyerna super!
 
Red igenom la:1 på Pinky eftersom jag ska rida det imorgon för Roger ohlsson. Ska bli kul att få lite feedback på det programet, ska förmodligen tävla det om ca 3 veckor. Det svåraste är ryggningen och vändningen till förvända i vänstergaloppen, han flyter gärna ut lite över medellinjen... men övning ger färdighet;)
 
Delle red jag igenom. Asså shit vilken känsla man har när man rider den ponnyn. Sitter bara och ler hela passen just nu. Han känns liksom 10x bättre än vad han gjorde på sm! Fina ponny.
 
Håller på med sm inlägget. Har precis fått hem min dator så det går ju sjukt mycket smidigare att skriva på den! Ska se om jag får tag i fler bilder, tror att det var någon fotograf där fråm equipe så ska se vad jag kan rota fram.
 
Kommentera inlägget här: