Svar på flera frågor



Här får ni svar på några av era frågor!

Hej! Brukar du träna på Pinkys gång även fast den redan är fantastiskt? Hur kommer du tänka inför eran debut i LA? Lycka till! :-)


Hej!

Asså varje gång jag tränar så tränar jag ju hans gång, men på honom kan man ju mer säga "underhålla" ioförsig.  För hans del handlar det om mer styrka och att han ska orka med all gång som finns inom honom.


Igår kväll efter jag jogga honom, satte jag upp mål som jag tydligt berättade om för mamma. Målet var:

* Sätta okej skänkelvikningar (så bra vi kan)

* Sätta förvända galopperna

* Och helst ryggningen 


Han satte detta och då var ju målet uppnår och vi var nöjda och glada över honom:)


Du är verkligen duktig, men vad är det som du fått förtroende att göra? Du ska inte ha Jarno men är det en annan ponny typ BCapriole? Eller häst kanske? Så nyfiken :)


Tack så mycket. Haha nej tyvärr ingen BCapriole här, dock har jag fått chansen att rida och tävla en fin E.G ponny. Ett sto som är 7 år.
Kan berätta mer om henne sen. Vi tror hon kommer på tisdag:D

Har du varit på Karbytorp? Träning? :)


Japp har varit där en gång när jag tränade för Hanchen


Erika:

Grattis! Va kul att det går så bra! Jag red för ett tag sen fram en ungponny efter en EG hingst, himla fina hästar! Stort lycka till! :)

Svar: Åh vad kul! Tack så mycket :D
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: