Simon Åhlstads häst

Yes, det är Simons (även känd som min lagledare ;P) häst som jag har och ska rida nu lite undertiden Darren vilar! 
Tillsammans har de vunnit SM för handikappade, OS, och mycket mer internationellt! 

Han är inte så jättestor, dock är det myycket häst att hålla koll på! 
Jag red för första gången på kandar, och det var nog mest det som verkligen rörde till det i mitt huvud xD Det var för mycket tyglar att hålla reda på... Men mot slutet började jag få ordning på tyglarna och största delen av hästen ;) 

På lördag EM ska vi tillbaka och då hoppas jag att vi kan komma igång snabbare eftersom att jag iallafall har gjort allt en gång tidigare! 


Vi var där på kvällen så vi fick rida i ridhuset, hoppas på att kunna vara ute på lördag o eventuellt fixa lite bilder till er ;) 

Snälla Simon som delar med sig av sin fina häst! :D
Kommentera inlägget här: