Pengar

Kul!! 

vad jobbar dina föräldrar med? 
Betalar du ngt för hästarna själv? 

Mamma jobbar som någon slags anställnings person som hjälper till att rekrytera folk åt något medicin bolag, är inte så insatt.

Pappa jobbar som chef på ett stort bolag kallat maquet. De gör maskiner som hjälper människor som andas åt folk när de inte gör de själv.

Min låtsas pappa jobbar som advokat på Ericsson.

Men det år mest min låtsats pappa och mamma som betalar hästarna eftersom jag bor mest hos de och det är liksom våran hobby.

Jag betalar inte något så liksom eftersom jag inte har egna pengar, dock lägger mamma sin halva av mitt barnbidrag till hästarna så man kan ju säga att jag bidrar med det!

Sedan shoppar jag ibland till hästarna för mina egna pengar men det år sällan:)


Ida:

Såååå kul att du svarar på kommentarer!:)

Svar: Kul att det är uppskattat! :)
Seen Dressage

Ida:

Såååå kul att du svarar på kommentarer!:)

Svar: Kul att det är uppskattat! :)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: