Kontakt

Hej! Så härliga bilder! Det ser verkligen ut som att ni tycket om varandra! Hur hör du gör att ha det bästa förhållandet med din ponny? Tycker du att ni har ett starkt band? Tycker du att det är viktigt för att få bra resultat? :-)
 
 
Svar:

Ja jag älskar min lilla bebis haha! Han står mig verkligen nära. Det gjorde även Delle. Starka band med sin häst är mycket mycket viktigt för mig!
 
Jag försöker spendera all extra tid i stallet till att mysa med hästen, pyssla och ta långa promenader när han vilar för att knyta extra satrka band. Beröm och godis efter ridning brukar också stärka banden mellan hästen och en själv.
 
Absolut tycker jag att dert är viktigt att ha bra kontakt med sin häst för att lyckas på banorna. Om man är trygga med varandra så blir självaste tävlingsmomentet mycket mycket lättare! 
 
 
Kommentera inlägget här: