Förklaring till den sega bloggningen

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag har typ tröttnat på stallet och hästarna. Inte så att jag vill sluta men kanske trappa ner lite. Det ska vara roligt att vara i stallet, och just nu är det bara en stress så att jag måste åka dit. Det finns ingen glädje i det. Därför har jag nu bestämt att trappa ner lite på dagarna i stallet och få lite mer tid till annat. Grey och jag behöver vila, självklart kommer jag vara i stallet men inte varje dag och jag kommer inte rida varje dag. 

Jag tror och vet att motivationen kommer komma tillbaks men just nu finns det så mycket annat som jag vill hinna med. Därför kommer det bli lite seg bloggning från min sida men det hoppas jag att ni står ut med. När motivationen kommer tillbaka, då kommer jag tillbaka med mer och bättre bloggning. 

Den hobbyn som jag har tar så mycket tid,kraft och ork så det måste vara roligt, det är ju faktiskt därför som jag håller på.. För att det är roligt! 



Kommentera inlägget här: