Bra dag!

Dagen började med att jag mckade och fixade allt runt omkring hästarna. Sedan gick jag en sväng och pysslade md Pinky eftersom han fick nya skor idag.

När all var klart runt Pinky tig jag in Marie och fixade henne för ett pass. Mamma kom och kollade.

Det gick super duper bra. Hon var avslappnad och cool hela ridpasset. Tränade mycket trav skritt övergångar där hon måste bli bättre på att slappna av och skritta i sin stora skritt direkt efter traven och inte gå och vänta och spänna sig för att börja trav igen.

I slutet testade jag några sidvärts och skolor. Hon gjorde de riktigt bra så med mer styrka bak kommer hon bli riktigt riktigt fin!
En suddig bild från när jag la ner henne.


Emma:

Vilken snygg matchad outfit!! :) :)

Svar: Åh tack, tänkte inte riktigt på det men det stämmer::
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: