Andra planer

Oj att blogga så här dåligt var inte meningen. Dock visste jag att det skulle bli svårt att hinna med bloggen just denna vecka.
 
Läges uppdaten är att i tisdags var vi hos veterinären med Pinky. Han vilar nu efter att vi hade gått igenom honom noga noga hos veterinären så blev han behandlad. Så nu tar han det lugnt innan hans tuffa träningssäsong börjar.
 
Så nu går jag 20 min med honom varje dag och lär känna honom ännu mer. Det är faktiskt väldigt mysigt att vara ute och promenera, tycker iallafall jag.
 
Mari springer på. Det går bättre och bättre och jag har fått in nu att hon tar ett stöd i handen och då blir hon en helt annan häst. Hon travar så jädrans bra när hon slappnar av i ryggen och tar i bakifrån och över ryggen.
 
Idag ska jag och mamma även se ifall det går att klippa damen. Vi har fått lite blandade uppgifter om hur hon ska vara att raka men aja som vanligt, "man måste bilda sig en egen uppfattning" ;)
 
Kommentera inlägget här: