Planer för Grey 2014

Tänkte dela med mig av mina planer för Grey, det handlar om slutet på 2013 och sen våren 2014.
 
Vinter 2013
 
Jag kommer börja träna för Emma på onsdagar. Och Grey ska hållas igång under hela jullovet då han redan haft sin vila nu i höst. 
 
Det mål som jag vill uppnå är att han ska vara lugn och jag vill att alla basic grejer ska sitta. Så nu blir det mycket basic för att få det att sitta ordentligt. 
 
Jag kan känna att jag har haft för mycket fokus på andra mindre viktiga små saker som jag vet att han kommer kunna göra, men inte utan grunderna. 
 
Även börja träna in LC:1 och LB:1 eftersom det är de programen som vi kommer rida i vår. 
 
Vår 2014
 
Här är tanken att vi ska ha koll på alla basic grejer och jag ska veta hur jag ska rida Grey på absolut bästa sätt. 
 
Första tävlingen blir den 23 februari i täby. Startar bara Lc för att känna hur han känns. Har tänkt rida i alla fall två Lc innan jag ger mig på Lb, men allt beror på hur han känns. Nedan har jag lagt in några av de tävlingar som jag vill anmäla mig till. 
 
Sen kan ju saker alltid ändras. Men det känns som ett bra upplägg. Har även lite önsketänkande att vara med i div 3 men får se.. 
 
 
Kommentera inlägget här: