Mys Lördag!

Har precis kommit hem, har varit iväg på bio med Ellen, mamma och Fredrik. Jag och Ellen såg ''vi är bäst!'' blev först lite rädd att vi valt värsta barn filmen då det bara var barn i biografen till en början.. haha! Men den var verkligen jätte bra! Liite långsökt kunde jag dock tycka men riktigt rolig var den. 
 
Ligger just nu i soffan, dricker te och lyssnar på lite äldre sköna låtar, som gubben i lådan = Myys! Tog tidigare ner Grey o Kitty från skogshagen till hagen nere vid huset där vi har lösdriften, och Grey den lilla busen drog från mig i grinden.. så imorgon blir att träna på det.. Inte kul att han kastar sig ut i en lerpöl och där stod jag i mina bästa jeans som nu måste till tvätten.. Suck..
 
Ska rida Grey lite ordentligt imorgon!! Tror att han behöver det. 
 
Åh har verkligen haft en super mysig lördag!! Känner mig verkligen lycklig! Har varit inne i en mindre rolig period nu ett tag, då jag inte mått så bra men nu känner jag mig lycklig inte bara glad utan lycklig! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: