Låång dag igår

Igår började dagen tidigt med att åka ut till Darren och fixa honom. Sedan följde jag med mamma till Rasta som skulle jobba i sekriteriatet under dagens dressyrtävling! Det var kul att jobba i equipe och även vara prisutdelare ;) 


Direkt när tävlingen var slut så kastade vi in allt där det skulle vara och åkte till Emmas (min kompis) mammas fest! 
God mat och trevligt, skönt med avslut framför film, dock vääldigt svårt att hålla ögonen öppna... -.- 


Det gjorde inte direkt saken bättre att när man in på morgonen tillslut skulle sova gick det inte, haha typiskt mig xD 

Men nu ska jag ta mig upp ur sängen och fixa lunch, äta frukost nu känns liite onödigt...


Inte för att bilden har något med inlägget att göra... Aja, från vinsten i förklassen div II dressyr. 



Kommentera inlägget här: