Kallt!

Usch det börjar bli riktigt kallt ute nu! Mina fingrar höll på att frysa till små isbitar när jag var ute i stallet. 
 
Red ut i blåsten och mörkret idag, hade tänkt att rida till en slinga som är jätte bra att trava och galoppera på men när vi väl kom dit så var mina fingrar is och jag kännde att det var nödvändigt att ha de vid liv på en extremt pigg Grey, så jag red hem igenom skogen istället och travade lösgörande på vägen hemåt.
 
Var även hemma idag då jag var så satans trött imorse, vaknade runt lunch idag.. Gick direkt ut och gav hästarna lunch och sen har jag pluggat hela dagen. 
 
Imorgon är jag ledig, så då sticker vi iväg till ridhuset (förhoppningsvis när det är ljust på dagen) ska jobba mycket med takt och energi! 
 
Förresten, vill ni ha film på hur det ser ut hos mig? säg till i så fall så fixar jag det!