Hur det ligger till

Hej! 
 
Har haft fullt upp har då inte fått tid till bloggen. Grey går kvar hemma med Kitty. 
De som har Fredriks andra häst på prov ville ha honom lite längre så då får Grey gå kvar med Kitty. Han trivs i alla fall super bra! Jag har aldrig sätt honom så lugn! 
 
Fredriks andra häst ska även besiktigas idag, och om han går igenom så kanske Grey stannar kvar hemma. Alltså att vi säger upp platsen på farmen, dock är inget säkert än. Jag vill gärna ha kvar Grey här hemma eftersom han verkar trivas så bra och vi sparar pengar som vi kan lägga på träningar istället. Men jag kommer såklart sakna Ella och Nora något otroligt mycket! Men vi kommer hålla kontakten. 
 
Har inte bestämt om jag kommer fortsätta blogga här... Känns lite konstigt om vi står tillsammans längre. Men ska prata med Ella o Nora och se vad de tycker. Och såklart om ni vill ha mig kvar så kommer jag fortsätta! 
 
Vad vill ni? ska jag fortsätta? tycker ni om att läsa om mig och Grey? 
 
Vore super trevligt om ni ville kommentera! 
 
 
. :

Blogga kvar såklart!!

Svar: Tack för kommentaren! Ska absolut fortsätta blogga här! :)
Seen Dressage

Nikki & Nisse:

Vore tråkigt om ni flyttar men härligt för Grey om han trivs så bra :D
Och klart du måste fortsätta blogga, jag vill veta hur det går för er :D

Svar: Tack! Ska absolut fortsätta blogga här. :)
Seen Dressage

Amanda:

Jag tycker att du ska fortsätta blogga här!

Svar: Tack för kommentaren! Ska absolut fortsätta blogga här! :)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: