Hej!

Hej igen! Känner nu att jag vill tillbaka till bloggen och bloggningen. Tänkte även berätta lite om vad som hänt.
Kan börja med att säga att anledningen till denna bloggpaus har varit att vi har flyttat. Jag, mamma och Viggo har flyttat ihop med mammas sambo, Fredrik som jag säkert skrivit om några gånger. Så vi har haft fullt upp, sista flyttlasset gick igår kväll. Just nu är det lite kaos men det blir bättre. Känns som vi har blivit en riktigt familj! I söndags hade vi middag allihopa, Jag, Mamma, Viggo, Fredrik och hans döttrar Ellen, Elisa och Emma, det var super mysigt. 
 
Grey har tagit det lungt och softat lite. Har dock ett pass i ridhuset som var sååå underbart!! Riktigt riktigt bra!! 
Imorgon så rullar transporten från farmen kl 09.00. vi kommer ta med Grey hem! Fredriks andra häst ska iväg till några som vill köpa honom och de ska ha honom på prov under helgen och då får Grey komma hit och agera sällskap till hans andra häst Kitty. Fredriks hästar går på lösdrift och har en ligghall som det går in i på nätterna och det kommer även Grey få göra under helgen, så det blir till att packa ner tjocka täcken om han ska gå ute hela natten. Jag tror dock att Grey kommer må väldigt bra av att få gå ute. Det är ju det bästa sättet att ha häst, tyvärr är det inte alla som har möjlighet till det. 
 
Så Grey och jag ska bara mysa under helgen och rida ut i skogen på de fantastiska ridvägarna som finns här! 
Åå allt känns så underbart, måste bara få säga det ;) 
 
Jag har inte mått så bra, men jag känner verkligen att jag börjar må bättre nu. Jag tror att den här helgen kommer göra mig och Grey gott! Vi behöver det här!
 
Måste även tipsa alla om att lyssna på Gold och Shooting star av Owl City såå grymt bra!
 
 
 
Kommentera inlägget här: