Gäsp...

Igår gick jag hemfrån skolan, imorse mådde jag inte speciellt bra. Jag trodde att det var en vanlig migärnattack (dock extra kraftig då det gick så långt att jag spydde...) men när jag vaknade imorse kände jag mig inte helt 100% ändå. Men migränen skulle ju varit borta så jag körde på ändå! 

Hårt dag, långa jobbiga lektioner. Börjar 8 slutar 16... Redan första lektionen fick jag bakslag, kände mig febrig och yrslig. Kämpade på ändå och nunär jag fick sätta mig ner på bussen så känner jag att det inte har varit värt att kämpa mig igenom dagen. Mår riktigt kasst. Ingen ork, nu vet säkert hur jag menar. 

Kämpa på några timmar, sedan hem och bädda ner sig. Om jag inte känner att jag mår helt bra imorgon sliter jag inte ut mig mer, fy för att vara sjuk! 


Tänker leta fram filmer från tävlingar när jag kommer hem, så kul när ni berättar vad bi vill att vi ska visa/skriva! :D 
Kommentera inlägget här: