Fredags trött

Har precis gjort klart matteprovet! Det känndes helt okej. Gjorde provet med våran stödlärare Petra då jag lätt blir stressad vid prov. Hon är verkligen toppen, vi satt o fikade samtidigt i ett eget litet rum, super bra för att lugna ner sig och fokusera på provet. Tipsar alla er där ute som tycker att nått ämne är svårt att gå till en stödlärare (om det finns) man får så mycket hjälp! Och det är riktigt trevligt också! 

Är så fredags trött känner jag.. Går runt i nån slags sömn fortfarande. Sitter just nu på tunnelbanan på väg hem. Får se om jag ändrar planerna med Grey idag, red ju verkligen igenom honom igår och det innebär att han borde vara igenom idag och även lite trött. Har i alla fall en känsla av att det skulle gå super bra om jag red honom i ridhuset idag. 
Men jag får se vad mamma säger och får se om jag hinner det.

Vi ska även åka förbi farmen och hämta grejer och tömma boxen. Jag tänkte även passa på att smyga upp till butiken och införskaffa ett nytt schabrak som stått på inköpslistan länge! Funderar även på att testa ett baucher bett på Grey eftersom han lätt blir stark och inte riktigt lyssnar på mig, i så fall ett tre delat. 



Kommentera inlägget här: