Det blir aldrig som man tänkt sig..

Tjena! Mina planer blev inte riktigt av idag. Faktum är att jag inte gjort något med Grey överhuvudtaget.. Ångest? JA! 

Vi började med att åka till farmen och plocka ihop saker, det var visst ganska mycket så det tog sin tid. Sen måste man ju prata med alla haha! Mamma mockade ur boxen och jag plockade ur både klädskåp och sadelskåp o även lite saker på loftet. 

Efter det drog vi till butiken och jag inhandlade mitt efterlängtade schabrak och fick även med mig ett par lindor. Mamma köpte saltsten o spån. Åkte även förbi färingsö trä och köpte en mysig ljusslinga att ha i fönstret i stallet, fixade även ett lås till stallet. 

När vi kom hem var bara börja packa upp alla saker. Vi möblerade om lite och ställde in mitt gamla sadelskåp som vi kan ha grejer i. Allt detta tog sin tid, så när vi tittade på klockan var den 8! Så mamma åkte iväg o köpte pizza medans jag fixade klart i stallet. Så det blev helt enklet ingen tid till att fixa med Grey. :(

Bilder på schabraket, det är brunt (dålig kvalité) med beige kant och lindorna ät beiga! Snygg kommer han bli i alla fall! 





Kommentera inlägget här: