Back on Track

Hej allihopa, nu ber jag er om eran åsikt och erfarenhet av denna produkt. 

Back on Track är ett av de största märken inom hästsporten just nu. Produkterna ska förebygga och bahandla skador, jag är sugen på lite alla möjliga produkter men vad är er erfarenhet om allt? Funkar det eller inte? Ser eller märker du skillnad? Vilka produkter använder ni? 





Är det något att sattsa på? Känns som att vi är deras perfekta kunder just nu...

Alla bilder och info är taget från http://backontrackshop.com 
josephine:

Min häst är skadad just nu och vi använder BOT stallbandage. Veterinären har redan sett en förbättring!

Svar: Okej, tack så mycket! Hoppas att din höst snart blir frisk. :) /Nora
Seen Dressage

Jennifer:

Jag använder Back on Track stallskydden efter hårda träningspass för att motvärka gallor. Tycker det funkar bra och ser värkligen skilnad! Tränar jag sent får min ponny stå med dem över natten och då sitter de väldigt bra utan att kasa!

Svar: Okej, tack för hjälpen! /Nora
Seen Dressage

Anonym:

jag tycker att det är väldigt bra produkter. Men det är lite väl överskattat, dom får det att låta som att det ska fungera på allt och ät liksom som ett mirakel med den här keramiken inuti. Och det är väldigt bra kvalité som återspeglar värmen väldigt bra men sen kanske ett ylle täcke kanske skulle fungera lika bra det också...

Svar: Tack för din åsikt! Ja, jag är också tveksam till täckena... /Nora
Seen Dressage

maria:

Hej Nora,

Backon track är bra, vi har täcket/ Kram Maria

Svar: Hej! Tack så mycket :D Hälsa alla!
Kram Nora
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: