Presentation Saga

 
Hej! Jag heter Saga Reynols och är född 1997. Jag bor i Sundbyberg med min mamma och lillerbror, pappa bor i solna. Går i skolan gör jag på söder Drottningblankas gymnasieskola, där jag läser ekonomi/juridik.
 
Jag har en D ponny vid namn Grey (född runt 02-03). Jag har kännt Grey länge då min familj haft honom i ca 6år, jag har tagit över honom efter min mamma och har nu ridigt honom i ca 2 - 3år. Grey är en imp. från Irland och han har blivit misshandlad när han stod där. Detta gör att han är en mycket speciell liten häst som inte litar på alla. 
 
Vi står på Farmen ett stort stall ute på Färingsö. 
 
I den här bloggen skriver jag om min vardag tillsammans med Grey, allt från tävlingar, träningar och mycket mer!
 

 
 
 
 
Sofie:

Fin blogg! (:

Vera:

Vad heter de olika stallen ni står på? :-)

Svar: Svar kommer i inlägg 😉 //SEEN
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: