Jobba hela natten, jobba hela dan...

Herregud inte en ledig stund... Först skola och sen 1000 andra saker, nu på sluttampen av terminen händer allting!
 
Nu har jag iallafall fixt lite med designen. Lite bättre tror jag nog att det blev. Nu ser ni ju iallafall något personligt när i stöter på bloggen! ;)
 
Idag red jag iallafall ner till min och Emmas gemensamma tränare, som hon skrev, Margit och hon fick kolla på hur han såg ut när jag red barbacka.
Hon sa att han befann sig i det svåra läget precis mellan oren och ren, dock inte nes nära "halt" vilket var otroligt skönt. Det ända var att när jag svängde honom i traven så hängde ytterdelen inte riktigt med och det blev då något hackigt i ytter.
Men vi kom fram till att jag skulle låte honom vila idag och endast skritta imorgon och sedan på lördag så ska jag rida odentligt innan söndag och då får det bra eller brista.
 
På söndag blir det dock bara LB då det absolut inte känns som rätt läge att debutera LA efter en veckas vila och allt som hänt... :( Det får bli en annan gång!
 
Senaste tävlingen.
Kommentera inlägget här: