Helt död, nu mot ponnyn

Hamnade av någon anledning i utkast tidigare.
 
Åh jag är verkligen helt död, jag gav allt på våran sista lektion, gympa, eftersom att vår lärare sätter betygen den här veckan och han har sagt många gånger nu på slutet att jag lätt kan höja mig om jag bara ville. 
 
Men snabbast i klassen på långdistans måste väll iallafall betyda något? Alla basket, fotboll och framförallt tennis spelare fick något att suga på när ridtjejen och hennes nya löpardojjor kommer in och är snabbast ;) 
 
Jag älskar verkligen känslan när man har sprungit, det är som att man får 2 liter adrenalin i kroppen som bara dör och allt värker, helt underbart! :D
 
Nu ska iallafall ponnyplutten få gå lite mer ordentligt och sträcka på bogen och benen eftersom att han inte markerade någonstans igår! 
 
Kommentera inlägget här: