Trött & Forever alone på Nationaldagen

Heej! Sitter hemma i soffan och försöker få mitt SL konto att fungera! Det går sådär.... 
 
Jaja, idag kom Nora o Darren till oss! Tjohoo! Jag mockade och hjälpte sen Nora longera Darren. Sen skrittade jag Grejen och Nora gick med. Grey har gått lungt hela veckan och jag får se om jag kanske rider igenom honom imorrn.
 
Jag tycker att jag är mycket duktig som bloggar! Jag måste tjata lite på Nora,Ella o Emma!! Så om ni ser det här BLOGGA! 
 
Hoppas att vi kan komma iväg o bada imorrn. Nu ska jag laga mat och vara helt forever alone eftersom att alla lämnat mig (mamma är i Katrineholm) jag får väl prata med våran katt....lite tråkigt bara, man får ju inget svar.. Aja då kan jag ju iallafall bestämma över TV:en själv, tjohooo dagens bästa eller?! Nooot.....
 
Saga firar Nationaldagen hemma med sällskap av katten...Standard...
Så bloggen kommer vara mitt ända sällskap ikväll! Love Life.
 
 
Kommentera inlägget här: