Stan

Nu sitter jag hemma och chillar. Om en stund ska jag bege mig in till Stockholm city för att shoppa lite och sedan klippa mig.

Om ni läste Sagas inlägg innan det här så kanske ni har förstått att JAG OCH SAGA GÅR UT GRUNDSKOLAN IMORRON!!!!!!! Det ska bli sååååå skönt. Även om Saga kommer att sakna skolan så kommer inte jag göra det. Det ända jag kommer att sakna är dagarna som jag och Saga har haft tillsammans. Våra skrattanfall på lektionerna, hur hon retat mig och hur vi satt och kollade på hästanonser på hästnet. Jag kommer ALDRIG glömma den dagen Saga ganska nyligen hade börjat i min klass och en kille retade henne och hur jag bara ser Saga ge killen en rak höger. Det trodde jag aldrig. Och hur hon lackar på lärarna när de inte ger henne den hjälp hon behöver. Älskar dig Saga ❤

// Emma

Kategori:
Kommentera inlägget här: