På väg till landet

Hejsan allihopa! Förlåt för att jag inte har hunnit blogga, men jag har verkligen fullt upp med ny design, som tar ungefär... all ledig tid jag har! ;)
 
Jag skriver iallafall detta inlägg lite undertiden som jag packar då vi är påväg till landet! Åh det ska bli så sjukt skönt att komma dit, ingen stress, ingeting som måste göras som ligger där och gnager hela tiden utan jag kommer bara kunna koppla av denna helg och hämta tillbaka nya krafter. Skönt!
 
En mycket spännande sak vi ska göra på landet är att vi ska kolla in stallet där jag och Darren kommer att hänga i sommar, spännande! Det är visst en ganska ung tjej som har stället, och det går ryckten om att det finns två tjejer där i min ålder, så skojsigt!
 
Är det bara jag som känner av att det verkligen är riktig sommar nu?
 
 
 
 
Summerfeelings 
Kommentera inlägget här: