Hem mot älsklingen

Fram och tillbaka... Nu är vi iallafall på väg hem till älskade Stockholm igen!

Igår var vi och hälsade på stallet där darren kommer att stå i sommar, och herregud så gulligt och mysigt det är!
Det hela består av ett litet stall med sadelkammaren och spolspilta osv, två jättestora uteboxar (där darren kommer att stå), STORA lagom gräsiga hagar och en utevolt! Det är en tjej och en kille som hur detta ställe och det är verkligen hur gulligt som helst.

Tjejen som har stället har ett mycket stort intresse för unghästar och hon har 4-5 stycken som hon håller på att utbilda, hon sa att jag skulle få hjälpa till att rida dom vilket ska bli väldigt kul!
Hon har också ett HELT UNDERBART 7-dagars föl som kommer att vara där hela sommaren. Åh man blir helt fast, så sjukt söt och så mycket energi!


Nu när jag kommer hem så ska jag åka direkt till min lilla plutt, saga har tagit hand om honom, så nu är nog allting noggrant och fint, eller hur saga? ;)


Jag kan också passa på att berätta att jag håller på med en ny design (som jag kom på att jag redan har sagt) och jag jobbar så fort jag har tid! Nu den här veckan ska jag försöka få ordning på den eftersom att jag kommer att ha snabbt internet i ålsten!

maria:

va mysigt det låter

Kommentera inlägget här: