Ett inlägg värt att läsas

Jag bara måste skriva det här inlägget.

Ellas prestationer har varit helt otroligt bra under NM! Och det är hon värd!

Ella är såå ambitös och går in med hull o hå för allt hon gör, hon gör inget halv hjärtat.

Hon pluggar, går i skolan, fixar stallet och rider båda sina hästar, vilket jag tycker är helt otroligt att hon hinner med allt.

Och inte nog med det! Hon är fantastiskt hjälpsam! Om man har haft en dålig dag eller man har något problem i ridningen så ställer hon alltid upp. Hon frågar alltid hur det har gått när man ridigt och kommer alltid med tips o råd. Hon kommer alltid med värmande kommentarer som gör än glad efter ett dåligt ridpass.

Jag vet att jag och många i stallet beundrar henne och hur ambitös och duktig hon är.

Det är aldrig nått "min häst är finare än din" eller liknande. Jag har aldrig hört Ella skryta om något, även fast det går så otroligt bra för henne! Även om saker står i henns väg så fortsätter hon kämpa.

Ella du är fantastiskt duktig och många beundrar dig. Ta åt dig av allt beröm du får! Du är skit duktig! Det finns inte ord för hur otroligt snäll, duktigt, proffsig och hjälpsam du är. Jag hoppas att jag någongång kan ge tillbaka den hjälp som du ger till alla varje dag.

Nikki :

Vad fint skrivet Saga :)
Hitta till er blogg, super kul att följa!

Ni alla ponnytjejer är grymma och det är härligt med ponnier igen i stallet! :D

Och stort Grattis Ella till NM.

Kram Nikki i stallet med Nisse.

Svar: Tack så mycket! Kram kram!// Seenarna på farmen.
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: