Det närmar sig

Ja nu kan man ju lugnt säga att NM närmar sig. Känner mig inte just nu, så jättenervös. Det kommer säkert sen men eftersom jag bara är där för att hjälpa laget om det händer något för någon annan i ritten så ska jag ha ridit en stadig runda. Jag har ju ingen chans på inviduel medalj eller något sådant utan det ska bara bli en otrolig upplevelse.
Det är även jätteroligt att alla olika ålders grupper är med. Så vi ska passa på att kolla hur en framtida stor häst ska se ut för att vara i toppen i Norden:)

Tycker även att tjejerna hemma får ta och rycka upp sig när det gäller bloggningen. Tycker att de borde ha tid nu när det är sommarlov och all tid i hela världen finns.

Nu måste jag sova. Det är upp tidigt här för att jobba i stallet med fordringar och annat.
Delle var förresten jättefin idag. Känner att träningen här är så mycket bättre än hemma. Får med mig ett eller flera knep från varje lektion:D

Imorgon vilar Delle och Pinky tränas.

Kommentera inlägget här: