Återställer mobilen...

Ibland blir jag bara så sjukt trött på teknik. Att iPhones ska kosta flera tusen och ändå han jag inte haft en enda som har varit helt prickfri.
 
Nu sitter jag iallafall och väntar på att min iPhone ska återstället via iTunes för att den hade fastnat i återhämtningsläge... Känner verkligen jättestabilt att allt kommer att försvinna igen...
 
Är det någon av er som vet hur man får tillbaka allt igen? Jag tog ut SIM-kortet innan jag återställde men det kanske inte gör någon skillnad? Jag kopplaade den till mammas dator så jag hade ingen vidare lust att lägga över hela min mobils alla tusen bilder på den! Men jag vill ju ändå ha bilderna och allt på mobilen! Sparas sånt på SIM-kortet eller i själva telefonen?
 
Hoppas hoppas hoppas att det går bra...
du vet vem jag är för jag är den enda som har den mobilen:

Samsung galaxy s4 just saying. Billigare än iphone också

Kommentera inlägget här: