Vintertäcke?

Jag upptäckte förra året att Grey måste ha ett täcke med hals för att inte frysa på vintern. Och jag tänkte köpa ett nu på sommaren när det flesta är på rea, men frågan är vilket?

Det övre är ett horsewhere Amigo på 400g med avtagbar hals. Jag har ett annat horsewhere täcke i stl 130 men de blir för kort och frågan är om stl 140 passar honom? Eftersom 135 inte finns i deras sortiment. 1400kr kostar det.

Det undre är från Horze Avalanche serien med fast hals på 350g, jag har ett sånt fast med halv hals och det sitter riktigt bra. 1190kr kostar det.

Frågan är vad vilket som är bäst? Med fast hals eller avtagbar?

Vilket föredrar ni? Eller vet ni något annat bra vintertäcke? Kom igen nu, jag behöver tips!

Victoria:

Sv: Hihi tack så mkt, kul att du tycker det! Kika gärna på mitt senaste inlägg & kommentera vilken outfit du tycker är snyggast! Skulle hjälpa mig massor :D

Kommentera inlägget här: